Vad jag äter under en vecka: Onsdag

V.7 i challengen


Frukost kl 9.15. I vanlig ordning: Fiberhavregrynsgröt (1,5 portion) med ett kläckt ägg, hallon, blåbär och kanel. 3 st grova knäckebröd med leverpastej och gurka. En stor kopp grönt te och ett glas vatten.


Mellis direkt efter hot yogan kl 13.10: En banan och en smoothie från juicebaren på gymmet.


En sen lunch hemma hos mamma kl 14.30. Torsk med purjolök, quinoa, creme fraishe och en morot. Jag glömde fota innan jag började äta så därför ser det inte så trevligt ut, hehe.


Mellis innan löpningen kl 16.30. 135 g lättkesella blandat med fun light, naturella nötter, olika sorters russin och lite honung.


Improvisationsmiddag kl 19.10. Ca 200 g torsk stekt/puttrat tillsammans med 1 morot, gul lök, dijonsenap, tomatpuré, matlagningsgrädde, mjölk och lite kryddor. Torrstekt vitkål och rödlök, 2 tomater och 1 avokado. Och ett glas mjölk till.


Kvällsmål kl 22.00. 125 g lättkesella med hallon, blåbär och jordgubbar och 1 nöt- och chokladbar.

Det var onsdagen det. Hyfsat nöjd faktiskt. Mest nöjd är jag att jag ätit fisk TVÅ gånger idag. Händer knappt på en vecka i normala fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0