Den lilla träningen

V.1 i challengen

Alla plankor är avklarade, totalt 9 min. Puh. Körde lite tabata nu ikväll. Tabataintervaller är intervaller där man jobbar 20 sek, vilar 10 och håller på så tills det gått 4 min, då har man gjort 8 omgångar. Jag körde följande:

- Benlyft med 2 kg vristband på fotleden (vänster ben)
- Bob Harpers ass burner (vänster ben)
- Benlyft med 2 kg vristband på fotleden (höger ben)
- Bob Harpers ass burner (höger ben)

Totalt 16 min arbete. Det sved i benen och rumpan kan jag säga. Bättre med denna träningen än ingen träning alls. Imorgon vill jag på hot yoga, men för tillfället är passet fullbokat. Annars blir en pw eller lite jogging.

Jag har hållt på att måla här hemma hela eftermiddagen. Har målat garderoberna i sovrummet och även baksidan av sovrumsdörren har nu äntligen fått sitt sista lager efter sisådär 8 månader. Hatthyllan har också målats. Är så trött på det nu och min rygg gör svinont. Ska lägga mig på spikmattan innan jag somnar och börja på en ny bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0