Gör en förändring IDAG

V.4 i challengen

SÅ JÄVLA motiverande Biggest Loser är! Hade jag haft kilo att gå ner hade jag utan tvekan tagit på mig träningskläderna och börjat träna framför tvn. ALLA kan göra en förändring IDAG. Idag kan vara början på ditt nya liv. Läste igår något som är så sant!
"Den som vill tvekar inte, den som tvekar vill inte". Exakt så är det. Vill du något tillräckligt mycket så tvekar du inte! Om du får erbjudande om en gratis resa till Thailand, tackar du nej då? Till 99,9% tackar du inte nej. Men varför vill folk inte leva ett hälsosamt liv och ge sin kropp det bästa? För mig är det obegripligt. Jag förstår det inte.



Jag hoppade Crossfitpasset. Fegisen tog över totalt! Det blev ett tabatapass här hemma istället.

* Uthopp
* Armhävningar
* Utfall bakåt med fot på soffan (Video)
* Plankan på ett ben och armbågar, byter ben varje intervall
* Höftlyft
* Sidoplanka med rotation

24 minuter träning totalt!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Nä, så liten är jag inte =)Får jag fråga om du annars tycker att jag ser ut som på bilderna. Storleksmässigt? Större? Mindre? Mindre muskulös? Nu vill jag att du är ärlig då det är kul att veta hur ni läsare ser mig =)



Bicepscurl körde jag inte idag, men om jag börjar med den så tar jag runt 12,5 per hand. Har jag kört lite ryggövningar först så är de så klart trötta och går då ner i vikt.

Samma gäller axelpress. Idag supersetade jag med sittande bröstpress och då pallade jag bara 7,5 per han. När jag kör med stång är det 20 kg som gäller.



Jag är absolut inte stark. Jag är den uthålliga typen. Det är inte vikterna som är det viktiga (hahaha) för mig.



Ska du med på lördag? Crossfit? Om Björn inte kan så känner du ju mig och jag lovar att inte låta dig stå helt själv =) OK?

2012-01-26 @ 21:46:19
URL: http://saratilling.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Slimmad? hahhaa Ja, man känner ju sig inte så precis



Det här med maten. Jag tycker inte det är svårt att vara utan sötsaker och då är det ju ingen utmaning för mig. Det är liksom mitt liv. Jag ger mig själv aldrig ett alternativ.



Jag tycker det är svårare att inte äta för stora portioner MAT. Jag kan äta riktigt, riktigt mycket haha Mätt blir jag typ aldrig. Just nu kämpar jag med att hålla mig runt 1600-1800 kcal/per dag och då sitter jag ashungrig just nu.



Kommer du ihåg skivstångskombon? knäböj, bicepscurl + axelpress, rodd. Den kör jag med 20 kg, men då får jag hjälpa till med en halv knäböj för att få upp stången. Vi borde köra ett pass tillsammans =)



Ingen snabb utveckling här inte. Det tar tid, men man måste våga testa tyngre vikter. Bekvämlighetszonen, Paulina ;-)

2012-01-26 @ 22:18:02
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anonym

pepp! bra jobbat!!

2012-01-27 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0