Löplabbet


Sanna ord!

Hej i lunchen!
Slutade skolan redan 11.40 idag. Så skönt! Och imorgon börjar vi 12.30 så det betyder tid för träning innan skolan. Jag håller på att leta kurslitteratur för fullt på blocket. Har hittat några och väntar bara på svar om dom finns kvar. Håller tummarna hårt.

Lunchen är uppäten. Det blev rester från igår - chili con carne. Med en STOR riven morot till. Och två knäckemackor med kalkon på. Nu är jag mätt och redo för ett ärende som hänger som en sten över mina axlar. Jag måste ta mig ner till Löplabbet i stan. Har skjutit upp det alldeles för länge nu så NU tar jag tag i det så jag kan släppa det och gå vidare och få rätsida på min smärta i ryggen. Idag har den besökt mig igen. I skolan. Har haft så ont. Tror det är att jag sitter så mycket numera och dessutom på stenhårda stolar.

När jag kommer hem kör jag ett tabatapass här hemma. Inget gym idag. Där är totalkaos just nu. Det råder provvecka och igår var där säkert 150 pers på gymmet, vanligtvis tränar jag när där är ca 20 kanske. Så ni förstår att det var som en stor myrstack. Gillas inte alls! Så hemmaträning får det bli idag.

Kommentarer
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto



sv: Haha, skönt att veta att man inte är ensam ;)

2012-01-24 @ 13:50:13
URL: http://denize.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0