Nyckelben och yoga

V.2 i challengen

Jag fick en chock i provrummet idag... Jag skulle prova ut en ny bh och såg hur mina bröst börjar se HÄNGIGA (!) ut. Redan. Jag har inte ens fått barn än. Dessutom syntes mina nyckelben alldeles för mycket. Det enda fettet jag har kvar på min kropp sitter på ryggen och på höfterna. Resten av kroppen får. jag. inte. tappa. mer. på. Jag trivs inte som det är nu. Jag vill bli mer muskulös och få lite extra fett!

Styrketräningen ska jag komma igång med rejält nu. Imorgon väntar ett pass med fokus på ben/rumpa.
Nu väntar ett yoga pass. Ska bara smälta maten lite så den inte kommer upp igen när jag står i hunden. Är faktiskt pepp på lite ashtanga vinyasa yoga. Köpte en dvd i somras som jag testade några gånger men inte gillade alls. Nu när jag tränat ganska mycket yoga på gymmet tänkte jag testa dvd'n igen.



Den armstyrkan hade inte varit fel att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0