Kapa eller behålla?

Jag är så sugen på att klippa av mitt hår när jag ska till frisören om 2 veckor! Jag är så trött på det och det är bara ivägen. Men så har jag sparat i flera år för att få långt hår.



Jag hade som första mål att håret skulle komma ner till bh-bandet och nu är det förbi. Men jag är ändå inte nöjd. Och jag har fruktansvärt tjockt hår som blir som en stor hästman bara 4-8 veckor efter jag klippt mig. Jag får se hur jag gör. Ska bestämma mig för vilken färg jag ska ha också. Troligtvis fegar jag där och kör på mörkbrunt eller lite mörkröd-aktigt... Har två veckor på mig så jag lär nog ha kommit på många idéer tills dess.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Du är ju jättefin i det långa. Sanslöst.

2012-03-31 @ 10:34:36
URL: http://ohelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0