Ny säng och Camitz i final!

Jo vi har fått hem vår säng!


(Bättre bild kommer när det är ljust ute)

Vi har farit runder hela dagen. Hängde på låset där vi hämtade ut sängen imorse och hade fått hem den till kl var 10.30. Efter det har dagen gått i ett. Först kl 18.30 var vi hemma igen efter att ha varit hos Kevins morbror, på Väla, Kungsägen och på Maxi.

Jag övertalade Kevin att åka inom Kungsängen för att köpa satinlakan, sagt och gjort. Väl där inne såg Kevin ett påslakan set som han gillade och då gick jag igång (ÄNTLIGEN skulle jag "få" ett nytt) och sa att vi självklart måste ha ett nytt påslakan set nu när vi har ny säng och ska ha nytt lakan. Till slut fick jag igenom det så det blev ett påslakan set i satin! Vitt såklart. Allt är väldigt skrynkligt men det struntar jag blankt i för skönare sängkläder har jag aldrig känt på. Och plånboken är en aning tommare nu också. Fasen vad det är dyrt med fin kvalitet, men så värt det!

Jag köpte ett löparset på Team Sportia också, en hoodie på Stadium och en ny sportbh på Åhléns. Äntligen! Visar imorgon. Bara lite nya träningslinnen som jag behöver nu, sedan är jag nöjd. Tror jag.

Sitter och kollar på TV och ser självklart finalen i The Voice Sverige. Hoppas ni, liksom vi röstar på Dennis Camitz i kväll. Smsa DENNIS till 72400. Det är Kevins fantastisk trevliga vän, den där Camitz. Det är så overkligt att han kommit så här långt, men han är värd det. Han har en unik och mysig röst och förtjänar att vinna. Jag ska slänga i väg några sms till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0