Passet from hell

V.9 i challengen

Nyss hemkommen från ett riktigt jobbigt Crossfitpass! Denna gången fick jag med mig Emmy. Hon tyckte det var kul så jag hoppas hon hänger med på fler.

Uppvärmning: 1 km löpning

* 15 min löpning upp och ner i Kinesiska muren (250 m lång långdragen backe). För mig blev det näästan 4½ varv. Precis samma som det blev för 4 veckor sedan. Besviken. Mer spurt nästa gång!

3 varv av:
- Boxjumps (jämfotahopp upp på stubbe)
- Pullups
- Armhävnignar
- Axelpress med stock
1 min per station.

* Skottkärra med träningskamrat ca 5 m - 10 burpees för båda - skottkärra tillbaka - 9 burpees osv ända ner till 1 burpee. Sen 1 km löpning tillbaka till bilen igen.

Nu är jag totalt slut och ska bara duscha, slänga i mig kesella och en knäckemacka med ägg, sedan är det veckans höjdpunkt - Biggest Loser!

Har ingen bild från dagens pass men här kommer en bild på en GRYMT snygg tjej som var med i dagens "GYM female motivation" (grupp som jag gillar på facebook). Kan säga att det är exakt sådana muskler jag vill ha. Fortfarande kvinnlig men med rejäla muskler och rysligt snygga armar och mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0