Plågsamt pepp

Nu när jag inte kan träna plågar jag mig genom att kolla igenom gamla bilder på mig så jag blir ännu mer pepp på att träna. En del har hänt på ett år. Dessa bilderna är tagna den 12 februari förra året.



Aldrig mer säger jag bara. Trivs mycket bättre nu, bara musklerna som fattas! Ja att få tillbaka lite bröst hade ju inte skadat, men man kan inte få allt här i världen.

Det finns bara en negativ sak med att gå ner i vikt. Alla kläder blir för stora. Får köpa massor av nytt på grund av att nästintill allt är för stort. Det värsta är min vinterjacka. 2000 spänn och ett år senare är den för stor. 1-2 stl mindre hade behövts. Köp aldrig dyra kläder om ni planerar att gå ner i vikt, det har jag lärt mig efter att ha gjort misstaget med både jackan, jeans och ett par shorts.


Kommentarer
Postat av: Sofia - ett bättre du

Kul att kolla tillbaka på gamla bilder. Det är ju framförallt då man verkligen ser vilken resa som man gör. Starkt jobbat!

2012-03-16 @ 10:56:54
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Postat av: Jakob

Grymma Resultat Pauis!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0