Smoothie

Jag har fått dille på smoothies igen. Hade det i somras också, men då hade jag inte så mycket vett (läs nyttighetstänk) utan jag drack dem med vanilj yoghurt som bas.
Idag gjorde jag en rejäl så att jag både kunde dricka ett glas innan träning och ett glas efter.
Numera består mina smoothies med ägg/ och eller kesella som bas.


Dagens: 3 ägg, 1 banan, ca 1 dl fibergryn, ca 2 msk solroskärnor, några röda vindruvor och massor av bär.



Den mättar rejält och räcker bra som mellanmål innan träning. Bara att slänga ner lite vad man vill. Har testat att slänga i en avokado också, det blev faktiskt gott. Bara att blanda i vad man vill hejvilt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0