Älskade vänner

En fin Louise hade skickat lite saker till mig från andra sidan jordklotet. Var hemma hos hennes föräldrar igår och med mig fick jag ett mörkt choklad, lypsyl (perfekt för en lypsylberoende) och ett vykort.


Detta gjorde min dag. Som jag saknar denna människa!!! 8½ månad har gått och nu är det bara 2 månader kvar innan du äntligen kommer hem. Jag längtar ihjäl mig. 

Det har verkligen varit ett tufft år för mig. Först flyttar Elinor till Borås för att plugga i augusti. Sedan åker Louise iväg till Australien i september för att stanna nästan ett år. 3 veckor senare åker Clara till Sydamerika för att resa runt obegränsad tid men minst 3 månader. Och sedan lär man känna en otroligt fin människa i februari som snabbt blir en av mina bästa vänner och gör allt så mycket lättare efter några jobbiga månader utan mina finaste vänner. Och sedan får han jobb i Stockholm och flyr han också. Fan Jakob.


Vi tre på avskedsfesten innan Louise åkte. Jag, Louise och Clara.


Finaste Elinor!!!

Och bästa Jakob!

Så nu sitter man här igen. Clara är hemma men har tyvärr fullt upp med plugg och pojkvän i Danmark. Elinor träffar jag i alla fall ett par gånger i månaden, Jakob får jag träffa om en vecka och Louise kommer hem snart! Man får se ljuset i tunneln även om jag hatar att de finaste och bästa ska vara så långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0