"Powernap"

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Solning och läsning i Paleoboken i nån timme efter praktiken. Sedan gick jag in och la mig i soffan för en powernap innan träningen. Kl 16.30 gick jag och la mig. Vaknade till 17.30 och bokade av mig från passet för jag var fortfarande sjukt trött. Vaknar nästa gång 21.15. Hallåja... Missat middag och hela köret. Hungrig som attan så det var bara att smälla ihop något fort!

Det ser inte så gott ut men det var det. Kycklingfilé stekt med morötter, kryddor och soya. Tomat till det. Hade räknat med vitkål också men den var visst slut? Mätt blev jag i alla fall.

Men det var nog en välbehövlig "powernap" för fy vad trött jag varit idag. Har gäspat säkert 40 gånger idag så det var en fröjd att få sova. Så det blev en ofrivillig vilodag mitt i min träningsvecka... Men så blir det ibland. Bara att lyssna på kroppen för en gångs skull. Imorgon är jag på't igen. 100 burpees på tid... Bland annat. Ska nöta toes-to-bar och kipping pull-ups också tänkte jag.

Nu ska jag snart ta min kvällis. Kesella med jordgubbar får det bli idag igen. Tröttnar aldrig! Sedan är det nog jag som ligger och sover, börjar redan känna mig trött igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0