Torsdagslyx

Sista tidiga morgonen denna veckan sedan har jag långledigt och har inte praktik förrän på måndag. Underbart! Denna helgen kommer bli FANTASTISK! Som jag har längtat!
Och gissa om jag ska sola... Som bara den!!! Och städa ska jag också göra. Den där dammsugningen jag skulle gjort för... 1,5-2 veckor sedan är ännu inte gjord så här ser hemskt ut. Fast Kevin tog faktiskt och drog över lite snabbt igår. Har inte sett han använda dammsugaren sen vi (han) fick den i födelsedagspresent i november så det var en härlig syn! Men jag måste verkligen ta tag i det och storstäda så det får bli kvällens syssla så jag kan njuta av rent resten av helgen!

Ikväll är det kettlebellpass som gäller. Hur det ska gå med min träningsvärk i benen vet jag inte, men det återstår att se.

Nu är min frukost uppäten. Bananpannkaka såklart och istället för min burk tonfisk som jag äter medan bananpannkakan steks så lyxade jag till det idag med kesella och jordgubbar.



Nu ska jag dricka upp mitt te sedan tar jag cykeln till praktiken. Ska inte köra bil dit mer sålänge det är så här fint väder. Totalt slöseri på både bensin, miljö och jag behöver inte vara så lat att jag kör 3 km när det går snabbare att cykla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0