Aj aj aj!

Idag blev det vila. Något annat hade inte gått. Jag har knappt kunnat röra mig efter milen igår. Glömde stretcha dessutom så ni kan ju tänka er... Igårkväll fick jag lyfta upp mina ben i sängen och jag kunde knappt ta mig upp imorse. Kan inte sätta mig i bilen utan att vilja skrika rakt ut och jag kommer knappt ner från våra trappor. Mitt ansiktsuttryck jag har när jag inte sitter ner ser ut som på bilden. Min gångstil är nog lika snygg den... Och Kevin tycker detta är skitkul och retas och trycker på alla mina onda ställen...  


Jakob skickade en video med två övningar jag skulle göra för att stretcha lite. Helvete säger jag bara. Jag led varenda sekund.

En runda till Väla blev det vid lunch. Kevin har blivit beroende av glassen som finns på Hauffes där och jag ville kolla träningskläder så det var ju perfekt. Jag hittade ett träningslinne jag skulle köpa men jag upptäckte att jag blivit pank bara sådär helt plötsligt. Måste kolla igenom mina transaktioner för något har blivit fel... En bh fick jag med mig hem i alla fall.

Oj vilken tur att jag inte köpte linnet för nu hittade jag det billigare på internet. Det ska jag definitivt klicka hem!

När vi kom hem somnade Kevin och jag stack en runda till boxen bara för att hänga lite och älta Springtime och snacka om vilka backar som var värst osv. Tur jag har några att prata sånt med. För mannen här hemma slutar lyssna efter ett tag och är inte alls intresserad av mitt träningssnack.   


Sveriges starkaste man?

Nu ska jag förbereda morgondagens lunch. Imorgon är första dagen på min 4 veckors period av praktik. Ska vara inom hemtjänsten denna gången. Mår ungefär lika dåligt som jag gjorde inför min förra praktik på vårdboende. Har sagt nu sedan jag fick reda på att jag skulle vara inom hemtjänsten att det absolut inte är något för mig. Men vi får väl se... Imorgon 7.30 börjar jag uppe på Tågaborg. Jag håller tummarna för att jag får en bra handledare och att jag kommer ha 4 givande och roliga veckor UTAN ångest.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

HOppas du kommer trivas i hemtjänsten, kan ju bli bättre än vad du tror :)



Ja precis, pistaschia menade jag! Supergod glass! :)



2012-05-07 @ 10:12:22
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0