Mått

Har nu tagit nya mått och blev glatt överraskad över det mesta! Och även ny vikt har tagits.

Mått den 6 maj 2011

Mage tjockast:
 88,5 cm (- 1 cm)
Mage smalast: 69,5
 cm (- 1,5 cm)
Naveln:
 75 cm (- 3 cm)
Byst: 91 cm (- 1 cm)
Höger lår: 55 cm (+ 1 cm)
Vänster lår: 55,5 cm (+ 0,5 cm)
Höger arm: 27 cm (Ingen förändring)
Vänster arm: 27 cm (Ingen förändring)

VIKT: 61,1 kg
(-0,5 kg på en vecka)

Resultaten på mina lår kunde gott varit lite bättre tycker jag, det är dom jag kämpar mest med nu. Dom slår fortfarande emot varandra när jag går, dock inte alls lika mycket som dom har gjort en gång, men tillräckligt mycket för att det stör mig. Så det är vad jag vill se minus på nästa mätning. Annars är jag supernöjd. Speciellt över mätningen över naveln. Herregud vad jag har rasat i centimetrar där. Bilder kommer inte förrän jag är klar med min 32-dagars utmaning. Hoppas verkligen det blir en synlig skillnad på före- och efterbilderna. Så håll ut. Den 4 juni kommer dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att det blir större på låren beror nog heltenkelt på att du bygger muskler, det är lättare att bli smalare på magen

2011-05-07 @ 12:19:17
Postat av: Paulina

Svar till anonym:

Ja troligtvis beror det på muskler. Men det är tråkigt att jag inte kan få bort det sista fettet på insidan av låren. Men det kommer. Man måste bara ha tålamod. Bara att träna vidare :-)

2011-05-07 @ 14:44:19
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0