Bilder från gårdagens Crossfit

Slänger in lite bilder från gårdagens Crossfitpass! Lånar från Crossfit Helsingborgs sida på Facebook.


Jakob berättar om dagens pass.


1 min utfallssteg.


Utfallssteg.


1 min BodyBlasters. Jag längst ut till vänster.


Samma här! Jobbigaste övningen någonsin..


1 min skalade HSPU (Handstand pushups). Jag längst ut till vänster.

Så här jobbiga är dem! (ser ni inte mig så kan ni alltid kolla på skorna, mina LYSER i långa vägar)


Dips. På bilden har vi Simon som jag har lyckats få med. Han har också fastnat totalt för Crossfit! (Jag sa ju det, Simon...)


Jägarvila medan lagkamraten kör dips.

Det var det hela! Ett äckligt jobbigt pass. Som Simon berättade efter passet. Under utfallsstegen tänkte han "Jag ska ALDRIG mer komma tillbaka, detta är det sista passet". Men redan efteråt längtar man efter nästa!


Kommentarer
Postat av: Rosahjärtan

Jag jobbar som Arbetsterapeut. Just nu vikar jag för en kompis på ett annat jobb under en period. Så samma arbetsuppgifter (nästan) men på nytt ställe.

2012-02-28 @ 12:19:00
URL: http://rosahjartans.blogg.se/
Postat av: SuperSHEro

Härliga bilder! Härligt pass. Visst är det skönt att träna utomhus?

2012-02-28 @ 15:10:25
URL: http://supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0