Frukost och dagens planer


Dagens frukost! Havregrynsgröt med blåbär och lite psyliumfrön, melonkärnor, linfrön och havrekärnor. Äggen åt Kevin tydligen upp igårkväll så det blev inget ägg till frukosten idag... En frukostbulle med ost och paprika, en halv grapefrukt, ett stort glas vatten och kokande vatten med ingefära.

Nu laddar jag för en pw/joggingrunda i stormen då jag inte fick någon plats på hot yoga passet idag. Ska även städa undan här hemma efter kaoset det blev igår när jag målade om garderoberna, sovrumsdörren och hatthyllan. Här är kaos igen! Sen ska jag ta ett långt bad. Har sån träningsvärk efter ök-passet i måndags så ett varmt bad borde göra susen.

Sen är jag på rensningshumör så jag ska nog rensa bland Kevins kläder och organisera i hans lådor. Mina egna kläder har jag rensat så många gånger att jag inte kan rensa mer för då har jag snart inget kvar. Kevin använder 1/3 av alla kläder han har så det behövs en rensning och han gör ju inte det själv så då får jag ju göra det ;-)

Ikväll ska vi hälsa på Alve. Som vi har längtat. Han är så saknad den lille underbaringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0