Stella

Efter en helt fantastisk praktik-dag åkte jag ner till havet med Stella. Gick längs hela strandpromenaden fram och tillbaka och sedan satte vi oss på muren och bara pratade, pratade och pratade. När man inte träffats på 4 månader finns det MYCKET att prata om. Hon är en av få vänner det inte går att ha en tyst sekund med. Det finns liksom inte plats för det. Våra munnar går i ett timme efter timme.



Vi har haft en sån otroligt varm dag i Helsingborg. Värsta sommardagen och hela Gröningen och stranden flockades med bikinisar och snygga killar i bar överkropp. Ja, när det är sommarvärme här ploppar alla snygga killar fram från ingenstans. Men jag är nöjd med min så jag nöjer mig bra med att bara titta. För visst får man det!?

Kommentarer
Postat av: Stella

Du ska bara veta hur skönt det var att få prata av sig med dig.. Du är oslagbar <3

2012-05-21 @ 00:52:04
Postat av: Snez

Haha, har Kevin läst detta? Aj aj aj...

2012-05-21 @ 19:35:55
Postat av: Paulina

Hahaha Snez! Han bryr sig inte kungens skit ;)

2012-05-21 @ 20:42:34
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0